Paws by Eddie - Orphan Black - Alison & Cosima


Kijk nou! Die lieve flesjes, die leuke kleurtjes! Paws by Eddie bracht de collectie "Orphan Black" uit en ik mag 'm hier laten zien!
Het brein achter Paws By Eddie is Fabienne die samen met haar LacquerLabCat deze geniale indie lakken maakt.

"Orphan Black" is een serie. Had er nog nooit van gehoord maar was wel nieuwsgierig dus heb even een trailer bekeken. Het is een Actie/ Drama/ Sci Fi serie. En hoewel ik niet van Sci Fi houdt, leek de trailer me spannend en interessant. Wie weet ga ik 'm nog eens zien.

De lakken zijn geïnspireerd op een 5 tal personages in de serie, Sarah, Cosmia, Alison, Helena en Rachel.


Vandaag laat ik je Alison zien en Cosima!




Alison is een matte, blauwe lak met een prachtige shimmer die goed tot zij recht komt met een topcoat. De dekking is goed en met twee laagjes behaal je een mooie intensiteit qua kleur!


En dan nu Cosima en Alison samen. Dat had ik al besloten zodra ik ze zag. Leek me zo'n leuke combinatie! En Cosima verraste me, wat is ie grappig met die grote en kleine glitters!




Zijn ze niet leuk samen! En zie je die grote ronde glitters? Echt zo leuk. Je ziet bij sommige glitters echt een mooi holografisch effect. Twee prachtige lakken! Komende dagen meer lakken uit deze collectie.

Paws by Eddie is verkrijgbaar in haar Etsy Shop  en op de website Paws by Eddie vanaf aanstaande vrijdag! (5 ml €4,50 , 12ml €8,00 verzendkosten brievenbuspakketje met trackingcode €3,84 )




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****