Orly - Harmonious Mess


Even over gisteren... Heb gister een zeer persoonlijk stuk gedeeld hier. Normaal gesproken houd ik het wel een beetje gescheiden. Maar nu wilde ik met jullie delen hoe mijn situatie er uit ziet. En de reacties daarop waren ontroerend en hartverwarmend. Wil je bedanken. Heeft me enorm goed gedaan!! Dikke kus!
Back to business :-) Een poos geleden deed ik mee aan een giveaway op Maria's Nailpolish Blog. Ik volg haar blog al een aantal jaren. Ze laat echt de meest prachtige lakken zien, met name holografische en je ziet er ook veel swatches van indie lakken voorbij komen. Helaas won ik de giveaway niet, maar kreeg daarna een leuke mail van Maria dat ze me wat lakken op wilde sturen. Na wat heen en weer contact over waar ik dan van hield liet ze me weten een pakketje verstuurd te hebben.

En daar zaten onder andere twee Orly lakken in. Die lakken zijn huge zeg! Er zit 18 ml in.
Onlangs heb je 'm voorbij zien komen met een nail art voor de guestpost op Doormariska. Nu laat ik de swatches zien.

Harmonious Mess is een dusty, blauwe lak die ook naar paars neigt, pastelkleurig. Of is lavendel een betere benaming? Dekking is top, bijna met 1 laag wel, maar 2 vind ik dan net iets mooier. De droogtijd is ook best snel moet ik zeggen en binnen no time heb je je nagels strak en droog in de lak.




Ik hou enorm van zulke kleurtjes en erg blij met de lakken die ze heeft uitgekozen! De rest ga ik je zeker nog laten zien. Mocht je Maria's blog nog niet volgen, zeker doen als je elke dag prachtige lakken voorbij wilt zien komen :-) Thank you so much sweet Maria!!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****