Let it Glitter! - Toasted Almond


Let it Glitter, je hebt er vast van gehoord! Een leuk Nederlands indie merk. Er kwam een nieuwe collectie uit en ik móest er een paar van hebben.
Ik bestelde twee mini lakjes op Etsy van elk 5ml. Achteraf had ik toch liever de 8ml gehad! Almond Roast en Gold Shine. Vandaag laat ik je Almond Roast zien!

Vond het lakken een kleine uitdaging. Het flesje is erg klein en daardoor uiteraard het kwastje ook. De lak zelf is vrij dik. Maar het deed me goed te zien dat de lak zich wel mooi uitspreid over de nagel! Uiteindelijk toch 3 laagjes nodig voor een hele egale dekking, maar weet bijna wel zeker dat als je een gewone kwast hebt je met twee laagjes ditzelfde resultaat krijgt. Het is een nude lak, zacht en neigend naar heel licht roze.







Bepaalde nude kleuren vind ik niet mooi bij mijn huidskleur staan, maar vind deze echt prachtig! Komt ook denk ik doordat ie iets naar roze neigt. Prachtige lak die ik zeker vaker ga dragen. Maakt ook een mooie basis voor een nail art!

Let It Glitter kun je o.a. verkrijgen bij Etsy, klik hier!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****