El Corazon Skull - Nail Art


Een nail art die echt een beetje  uit mijn comfortzone gaat. Beetje onwennig gevoel maar erg blij met het resultaat.
Ik ben niet zo van de "skulls" en dergelijke. Maar toen ik een poos geleden bij de Etos was, kwam ik nagelstickers van ze tegen en vond die toch wel erg leuk... Deze bedoel ik:


Hoewel ze stoer zijn vind ik ze door de ronde krulpatroontjes ook wel weer vrouwelijk en lief. Ik nam ze mee. Geloof voor €2,50! Ze gaan van klein naar groot en er zitten best veel op. Dus zeker weer te gebruiken en dus ook voor de kleine nageltjes.

Wilde iets stoers maken en dat is volgens mij wel gelukt ;-) En dat op Valentijnsdag!! Ik heb er niks mee, logisch ook als je alleen bent ;-)




Apart vind ik het geworden, rustig en toch ook stoer en vrouwelijk. Haha lastig te omschrijven denk ik. Heb de sticker wel goed vast moeten drukken en een poosje vast gehouden. Toen de topcoat erover. Heb vrij bolle nagels en anders was ik bang dat de zijkanten omhoog kwamen.

Heb Cosmos van ElCorazon gebruikt, een zilveren holo van Golden Rose, Alpine Snow van O.P.I., de studs van de Action en nagelstickers van de Etos.

Enne, voor de lovebirds; happy valentine!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****