El Corazon matte stripes - Nail Art


Ik heb een aantal oude plates thuis liggen uit het tijdperk dat stempelen gewoonweg niet goed lukte.
Wat een frustratie! Had ook niet hele goede stempellakken en over de stempel nog maar niet gesproken. Leuk dat ik die er nu wel bij kan pakken. Al kan het nu omdat mijn nagels ietsjes korter zijn gemaakt door de vijl. Als ik ze echt op volle lengte heb dan zijn ze net ietsje te klein.

Bij paars vind ik zwart en wit goed passen. Vooral zwart! Heb dubbel gestempeld op alle nagels, leuk effect!




Vind het een beetje 'kunstig' vind je niet? Beetje te druk voor bij aan de muur maar op de nagels kom ik er wel mee weg denk ik. Heb alles bewust mat gelaten, vind ik toch wel een apart effect hebben. Zo gek dat ik eerst helemaal niet van matte nagels. Wilde glans, veel glans! Maar dit is toch ook prachtig? Je zult gemerkt hebben dat ik zulke patronen prachtig vind, willekeurige streepjes :-)

El Corazon heeft een prachtige Matte Shine collectie, met prachtige kleuren. Verkrijgbaar bij Hypnotic Polish!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****