China Glaze - Choo-choo choose you


Dit lakje had ik al een poosje op het oog. De prachtige shimmer trok gelijk mijn aandacht!
Ik zag swatches voorbij komen en zocht ze op Google. Vond 'm betoverend... zoveel kleuren en toch leek ie over het algemeen paars.

Toen ik 'm opdeed was ik lichtelijk verbaasd. Het paars leek wel weg te vallen, de shimmer overheerste duidelijk wat de lak toch een gouden ietwat groene gloed gaf. Daar moest ik eerlijk gezegd even aan wennen! Maar eenmaal gewend was ik weer fan. Hij is wél bijzonder!

Ik heb foto's in natuurlijk licht gemaakt zowel als in de lightbox. Zo krijg je een goed idee van de verschillende gloed in deze lak!






Het paars doet soms een beetje 'sheer' lijken en dat terwijl dit niet het geval is. Wat een bijzonder lakje zeg! Hij heeft me echt verrast, ondanks ik meer had gerekend op een lak die meer paars zou zijn. Ik zie heel soms een roze gloed, soms een gouden, soms een groene.

Wat vind jij van Choo-choo choose you?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****