Winter Sweater - Nail Art


Toen MoYou begin deze maand aankondigde 'Free Shipping' te hebben kon ik mij niet bedwingen. Er waren nog een aantal plates die ik dolgraag wilde hebben.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik geen plates kan vinden van MoYou die ik níet mooi vind :-) Ik koos een aantal plates uit waaronder deze Festive 04 plate. Wilde zo graag 'winter sweater' nails maken! En vond de jeans lak van Marie Lluy wel een mooie ondergrond; daarvan laat ik de swatches nog zien, maar gezien het nu sneeuwt in NL vond ik het wel toepasselijk!


Ik koos het tweede plaatje van de bovenste regel!




Het matte effect vind ik juist erg mooi. Maar was ook benieuwd wat de topcoat met de shimmer zou doen! En dus ook nog een paar foto's gemaakt met topcoat.



Matte heeft toch mijn voorkeur geloof ik. Vind 'm zo leuk geworden! Ik krijg de hele winter al geen genoeg van al die nail arts met deze patronen en sneeuwvlokjes. Persoonlijk heb ik liever de zomer maar niet op mijn nagels nog :-) Het Marie Lluy lakje heb ik op Tenerife gekocht voor mijn zus en de witte stempellak is van Laushine.

Wat vind jij van mijn winter sweater nail art?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****