WINACTIE #2 (-gesloten-)


Vandaag weer een winactie! Toen ik imageplates bestelde bij MoYou kocht ik ook een lakje.
En bedacht mij dat ik deze wel weg kon geven! MoYou heeft niet heel veel kleuren in het assortiment maar wel mooie. Ik kocht Forest Green, een donker groene lak.



Op de foto's is ie iets meer blauw dan in real life!! In werkelijkheid is ie dus donker groen. Maar wat een beauty niet? EN ik doe er nog iets bij. Iets wat ik je hier niet laat zien, maar een kleine hint.... GOUD.

Vandaag maak jij kans op dit lakje van MoYou. Wat moet je daarvoor doen?

- Volg NailTalk op Facebook
- Volg NailTalk via Bloglovin' en druk aldaar op het hartje (like of save)

Dat is alles. Laat een comment achter dat je meedoet met daarin de accountnamen.



Deze winactie loopt t/m zaterdag 17 januari 2015 (NL only)


(De prijs is niet inwisselbaar voor geld. En ben niet aansprakelijk voor schade/ kwijtraken post. Producten zullen goed verpakt worden!)



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****