Stamping Lines - Nail Art MoYou


Als je met een kleurtje wilt stempelen die je niet hebt, dan moet je gaan kijken of je een lakje in huis hebt die goed stempelt.
Gewoon proberen en dan weet je het gelijk. Het zijn vaak de goed dekkende lakken die wel willen en anders sommige matte of metallic lakken. Een van mijn favoriete lakken van El Corazon's Kaleidoscope is deze witte met blauwe shimmer. Hoe mooi! Ook heb ik een grijs/blauwe lak van EC en wilde graag kijken of die ook goed zou stempelen.

Op zich wel. Mits je geen grote oppervlakken gestempeld wilt hebben want dat red ie net niet. Maar deze streepjes zouden zeker lukken!

Ik heb een MoYou plate gebruikt, de Fashionista 04. Leek me leuk eens met zo'n soort 'grafisch' patroon iets te maken.




Zo grappig die streepjes! Eerst dacht ik dat ze wat 'wiebelig' leken door de stempel maar op de plate is ook goed te zien dat ze streepjes niet recht zijn. Simpele nail art maar toch zo leuk :-)

Wat vind jij van mijn nail art?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****