Stamping Catrice & MoYou - Nail Art


Ik moest gewoon weer even stempelen... Het is gewoon zo leuk! En zeker leuker geworden met deze plates van MoYou.
Als je er nog geen hebt; doen!! Kan ze je aanraden.
ARTful Red van Catrice heb ik een aantal dagen gedragen. En het bleef goed zitten! Alleen de 3e dag wat tipwear. Zou het er af halen toen ik een idee kreeg voor een nail art.

En tijdens deze nail art kreeg ik een idee voor een andere nail art whaha, dus heb nog genoeg te doen. Als ik het niet vergeet. Heb wel een hulpmiddel maar ja, dan moet je niet vergeten dat je die hebt. Is het zo erg Miriam? JA.

Ik heb een witte kleur gesponst in het midden van mijn nagel. Niet heel strak, gewoon wat heen en weer met je sponsje. Het geeft een leuk diepte effect! En met een diep rode kleur van OPI heb ik sommige plekjes wat donkerder gemaakt met het sponsje, dit was eigenlijk niet te zien haha, jammer :-) En daarna stempelen met de zilveren stempellak van Laushine. Met deze donkere dagen moest ik de lightbox gebruiken! Best goed gelukt, of niet? Heb altijd liever natuurlijk licht!





Ik ben blij met het resultaat! Twijfelde over de stempelkleur maar blij dat ik zilver heb gekozen.

Wat vind je van mijn nail art?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****