Sally Hansen - 404 Greige Gardens


Weer zo'n 'dusty' lakje, ik merk dat ik daar toch een voorkeur voor heb!
Op de markt op Tenerife was ik uiteraard op zoek naar nagellak. En uiteindelijk vond ik een tafel vol :-) Daar koos ik ook deze uit! Sally Hansen vind ik echt een goed merk. Heb er een stuk of 10 van denk ik. De kwastjes vind ik fijn; breed, plat en rond afgesneden. De formule is vrij vloeibaar en je zou denken dat het bijna van je nagels afloopt en dat de dekking niet goed zou zijn. Niets is minder waar; ze lakken erg fijn en de dekking is meestal top! Reden genoeg om Greige Gardens mee te nemen.




Deze beauty had maar twee dunne laagjes nodig voor een goede dekking. De foto's zijn zonder topcoat! Voor de glans hoef je die er niet op te doen zoals je ziet. Weet eerlijk gezegd niet meer wat ik voor dit lakje heb betaald. Maar zeker niet de volle pond!

Wat vind jij van Greige Gardens?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****