Revlon - 030 Intrigue


Kun je de blauw/grijze lak van Revlon nog herinneren die ik op vakantie kocht? Zelfde lijn van Revlon.
Maar dit is zijn zusje :-P Genaamd Intrigue! Die andere heette Tempt en zag er zo uit:


Een lak die mij zeker positief heeft verrast. Dacht dat ie heel streperig zou zijn, maar nee. Wat een beauty! En vind Intrigue nóg mooier!

Intrigue heeft dezelfde formule. Ook twee laagjes, droogtijd snel en een prachtige shimmer. Die kleur is zo ontzettend mooi! Doet me denken aan de zomer.




Kijk die kleur! Het is een best felle kleur blauw, maar de shimmer maakt 'm meteen een stuk zachter vind ik. Fijn lakje, zeker een aanwinst.

Wat vind jij van Intrigue?


WIL JIJ 5 LAKKEN VAN ELCORAZON WINNEN? GA NAAR MIJN INSTAGRAM EN DOE MEE!!



VERGEET OOK NIET DE 2 WINACTIES! WIN EEN LEUK PAKKET JE VAN GYND, KLIK HIER. OF MAAK KANS OP EEN MOYOU LAKJE, KLIK HIER.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****