O.P.I. Pink Stamps - Nail Art


Ik ben wel into roze de laatste tijd! Misschien groeit de behoefte dit vrolijke kleurtje te zien in dit herfstachtige, winterse weer.
De neon roze stempellak van Laushine had ik nog nooit gebruikt. Lag wel steeds naar me te knipogen maar wist niet zo goed wat ik er mee moest. Tot nu toe :-)

Kleuren over elkaar heen stempelen is ook erg leuk. Geeft een grappig effect! En dat moest ik even uitproberen. Ook had ik nog een stapel van die chevron stickers liggen; dat kon ik mooi combineren.





Ik hou van zulke sliertjes/ lijntjes. Dunne lijnen vind ik mooi merk ik, ook bij de MoYou plates. Deze plate heb ik eens gewonnen, jaren geleden toen ik nog niet stempelde, ik geloof bij Nailways. Hij past echt nét op mijn nagels. Verder heb ik 'Alpine Snow' gebruikt van OPI (helemaal vergeten op de foto te zetten!), 'Pink it Through' van OPI en twee stempellakken van Laushine. Leuke combi toch?

Wat vind jij van deze nail art?

PS; mijn 'voorraad' artikelen slinkt hard. Mijn nagel is afgebroken; aan beide hand één. En dus niet foto waardig vind ik! Dus kan zijn dat er volgende week wat minder artikelen online komen.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****