O.P.I. - Pink it Through


Pink It Through! Weer zo'n leuk en lief lakje wat ik mocht scoren bij de BigBazar een poos geleden.
Ik draag niet vaak roze en dat zie je hier ook niet vaak voorbij komen.. Maar soms denk ik wel eens waarom niet? Heb ik het op vind ik het weer geweldig! Heerlijk toch, zo'n snoep kleurtje?

Zulke lichte kleurtjes kunnen nog wel eens slecht dekken. Deze valt qua dekking mee. Wel meenemend dat ik niet heel dun lak. Twee iets dikkere laagjes zijn wel een must voor een complete dekking. Kijk ook die glans, zo mooi!




Wat een lief kleurtje, vind je niet? Zacht en toch wel duidelijk roze. Maakt wel een statement, deze Pink it Through! Heb hier een leuke, ook vrij roze nail art op gemaakt. Stay tuned!

Wat vind jij van dit roze lakje?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****