MoYou meets Kaleidoscope - Nail Art + TIPS!


Kon het niet laten mijn stempel kit er weer bij te pakken...
Zoals de meesten van jullie weten ben ik dol op mijn MoYou plates. En eigenlijk bijna alle andere plates die ik heb vind ik geweldig, of ze nu van Konad zijn, Nailways of die van EBay.

Het ultra girly lakje van Kaleidoscope wilde ik graag wat stoerder maken. Met wat studs en wat zwart 'gestempel'. MoYou leek mij daarvoor de goede keus!




Vond het wel leuk die studs een beetje aan de zijkant te doen! Blijft natuurlijk niet heel goed zitten maar misschien met wat nagellijm wel. Vind het een leuke en stoere mani geworden :-)

TIP! Alternatief voor....

Wilde ook nog graag een tip met jullie delen, misschien bekend, misschien niet. Maar ik vind het een fijne oplossing tegen veel schoonmaken. Op instagram zie je filmpjes voorbij komen waar mensen een goedje om hun nagel smeren voor een makkelijke clean-up. Ook wel bekend als Liquid Palisade. Nu is dit best wel heel duur vind ik!

Bron
Gelukkig kwam ik (ook op Instagram) een leuk en goedkoop alternatief tegen: Liquid Latex. Gebruik het nu al een aantal weken; wilde het goed testen. Op Ebay heb ik een flesje gekocht en die had ik gauw binnen. Met een kwastje smeer ik m'n huid in naast de nagels en laat het even drogen. Daarna kun je er zo overheen stempelen of sponzen.


Ik wrijf de latex gewoon van mn vingers af of gebruik een pincet. Zo makkelijk! Een nadeel vind ik de stank haha, de latex stinkt enorm. Er zijn mensen allergisch voor dit goedje, die raad ik dit dan ook zeker af. Ik zag ooit eens een soort stickers die je om je nagel kon vouwen en zo dus je huid afdekte. Kan niet meer op de naam komen... Ook handig! Of gewoon plakband. Tweede tip is een peel-off basecoat gebruiken (die je ook zelf kunt maken! Ook dit 'pel' je als het ware van je nagels af nadat je klaar bent. Dit wilde ik eventjes delen, zeker proberen!

Wat vind jij van mijn nail art?


Je kunt nog 1 dag meedoen!

T/m 23 januari kun je meedoen met mijn winactie op Instagram!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****