Marie Lluy - 501


Poos geleden heb ik deze al beloofd te laten zien! Mocht 'm lenen van mijn zus :-) Dank je, Es! Afgelopen weekend zag je mijn winter sweater nail art, gemaakt op dit lakje. Nu de swatch!
Het is de derde Marie Lluy lak die ik je laat zien. Kan je je de donkerblauwe jeans lak nog herinneren en de nail art die ik daar op maakte? En de heerlijke, glanzende roze kleur van dit merk?

Zou ik weer eens richting Spanje gaan (dit keer was het Tenerife) dan zou ik ook zeker weer een aantal kopen. Fijn merk!

Ook dit is een jeans effect lak, net als bij die andere donkerblauwe. Dekt super goed, droogt matte op en de shimmer die er in zit is prachtig. Hij droogt snel en als je met 1 laagje toe kan heb je super snel een nail art er op!





Ik vind 'm prachtig! Bijzonder dat ie matte opdroogt en toch die shimmer de lak zo'n 'glow' geeft. En die kleur! Heerlijk.

Wat vind jij van deze jeans effect lak?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****