Marie Lluy - 11


Mijn tweede keus op vakantie qua nagellak, deze roze lak van Marie Lluy.
De jeans effect lak weet je je ook vast nog wel te herinneren! (klik hier voor de swatches)
Dit vond ik ook een mooi kleurtje. Ik ben zo geneigd om steeds voor groen te gaan, of blauw. En nu wilde ik even niet toegeven aan die "urge" en eens wat anders dan anders. Roze lak heb ik niet veel en zie je hier ook niet heel vaak voorbij komen.

In het flesje zag ie er een beetje 'jelly' uit. Mijn zus zei al; die zal wel niet heel goed dekken. En daar had ze gelijk in. Het komt neer op 2 dikke lagen of 3 dunne laagjes. Ik heb voor de twee dikkere gekozen! De glans is werkelijk fantastisch, valt enorm op! De droogtijd is snel, erg fijn!





Mijn poezemeisje wilde ook kijken naar dit mooie lakje! :-)
Zie je die glans? Foto's zijn genomen zonder topcoat. Heerlijk kleurtje, heerlijk lakje.

Wat vind jij van dit lakje van Marie Lluy?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****