L'Oréal - 890 Masqued Lover (granite effect)


Ben jij dit lakje al tegengekomen in de winkel? Ik zag 'm staan en was toch wel nieuwsgierig.
Was eigenlijk aan het shoppen voor de winactie en besloot een gouden flakie lak van L'Oréal mee te nemen. Dat was de hint die ik gaf! Ik zag er een 1+1 actie was en dus ging ik kijken wat ik nog meer leuk vond. Dat werd deze. Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen!

Granite Effect stond er op. De lak leek ietwat metallic en ik zag ook verschillende glittertjes zitten.
Ook wel een lakje dat verrast. Op mijn nagels bleek ie als een texture lak op te drogen, ruw als een sand lakje. Wat ergens ook weer niet heel verrassend was gezien het graniet effect!

Tijdens het lakken kwam ik erachter dat er niet alleen glitters in zaten maar ook een soort flakies. Echt heel leuk en apart! Na twee laagjes dacht ik dat het goed dekkend was maar toen ik even ging zitten in de woonkamer (ander licht) heb ik toch besloten een derde laagje te doen. Máár... ik denk dat twee iets dikkere in principe voldoende zijn! Ben daar toch wat zinnig in hoor.






Op de laatste foto heb ik er een topcoat overheen gedaan. Vind ik ook best mooi. En zo grappig dat je het graniet effect gewoon blijft zien, alsof er diepte in zit! Leuk van L'Oréal om zo'n lakje uit te brengen. Vind ze toch vaak wat 'standaard'. Ben blij met deze aankoop! Wat ie kostte? Geen idee... 5 a 6 euro?

Wat vind jij van Masqued Lover?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****