Instagram Favourites


Mijn Instagram. Mijn verslaving! Ik kijk elke dag. Niet persé omdat ik wil weten wie mijn foto's leuk vinden maar ook om inspiratie op te doen.
Vandaag mijn favorieten! Er zijn een aantal dames die werkelijk naast hun prachtige nail art ook hele mooie foto's plaatsen. En dat trekt ook! De nail art kan simpel en leuk zijn, maar de foto's maken het dan ook echt tot een plaatje.

Mijn eerste twee favorieten die ik al eerder in zo'n blogpost heb gemeld ga ik nu weer vermelden, want ze zijn de moeite waard!

1)

Kristin van Lacquerstyle. Ik volg haar blog niet maar volg haar wel op Instagram. Haar nagels zijn to-die-for! Ze maakt prachtige swatches en nail arts. Soms simpel, soms moeilijk, maar altijd mooi.

2)

Ook zij staat weer op mijn nummer 2. Het is wel wat stiller geworden heb ik het idee, sinds de vorige keer. Maar nog steeds maakt ze zulke gedetailleerde nail arts, wat ik prachtig en erg knap vind! Gister zette zo ook weer eentje online die zo mooi is!

3)

Je hebt vast van haar gehoord! Ze heeft een leuke blog, PiggieLuv. De dingen die zij maakt zijn soms echt bizar en grappig! Ze kan ook erg gedetailleerd schilderen op haar nagels, vergezichten en bijvoorbeeld draken. Zeker een kijkje nemen als je haar nog niet volgt!

4)

Een Zweedse nail artist! Ik volg haar al geruime tijd (zij mij ook, erg leuk!) en ze stempelt echt perfect. Ze inspireert me en maakt prachtige swatches! Ook maakt ze korte tutorials die leerzaam zijn!

5)

Maja volg ik ook al geruime tijd. Ze post bijna elke dag en elke dag zie je weer iets moois voorbij komen. Prachtige swatches en nail arts. Zo mooi! Zeker volgen.

6)

Last but not least; Mary, een franse blogster. De meest prachtige swatches zie je daar voorbij komen. Mooi en hele strakke nail arts die niet heel moeilijk zijn maar zó perfect. Zeker een aanrader!

Dit was het alweer. Heb jij ook een favoriete Instagrammer die je iedereen aanraad? Laat het me weten in de comments :-)



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****