Ciaté - Loop the Loop


Bij de BigBazar hadden ze een poos terug het merk Ciaté in de aanbieding. Ik naam een aantal donkere lakken mee, maar ook een paar pastels.
Ik hou denk ik evenveel van donkere lakken als van pastels. Pastels heb ik het liefst in huis. Hou van de lichtheid en zachtheid. Loop the Loop nam ik ook mee, een pastel geel. Was erg benieuwd hoe dekkend de lak zou zijn. Geel staat er over het algemeen bekend om dat het niet heel goed dekt.

Bij deze is dat ook zo. Ik heb twee echt dikke lagen aangebracht en toen was het nagenoeg dekkend. Maar nog niet helemaal! Dus drie dikke/ ietwat dikkere lagen zou ik dan zeker aanbevelen. Maar bij zo'n lakje vind ik dat niet zo erg gek genoeg. Omdat het bekend is van geel wist ik het.





De glans is prachtig! Blij met dit lakje. Misschien is een laagje wit eronder wel de oplossing en dekt ie in 1 laagje. Moet ik maar eens proberen!


Wat vind jij van Loop the Loop?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****