China Glaze - Road Trip collection


China Glaze heeft een nieuwe collectie, genaamd Road Trip!
Deel niet vaak zulke dingen maar ik zag alle lakken voorbij komen op de Facebook pagina van China Glaze en bij elke lak dacht ik wauw! Had ik bij The Giver collectie en City Flourish ook, op een aantal na. Ik koop nooit een hele collectie, heb het geld gewoonweg niet. Maar als ik het had... Dan kocht ik alles :-) China Glaze vind ik steeds leuker. Niet zo giga duur als O.P.I. die ook prachtige collecties uitbrengen (zoals Shades of Grey, ook erg mooi!) en wel vernieuwend.


Vind dit toch wel de mooiste van de sets die ze uitbrengen; Road Trip Ready. Leuk dat al die zachte kleuren erin zitten!

Ook is er nog de Destination Unknown:


Ook erg mooi! Al zijn de gele en groene kleuren niet echt mijn ding. Maar dat laatste roze lakje... zo mooi!

Ook hebben ze een set van 3, Off Into The Sunset:


Ik kon helaas geen betere foto vinden van de Travelsized. Ook zo cute! Echt eens gaan kijken of ik een leuke set op de kop kan tikken.

(meeste foto's komen van http://www.nailpolishdirect.co.uk !)

Swatch time!! Deze foto heb ik van http://www.lovevarnish.com !



Genoeg keuze in ieder geval! China Glaze heeft er werk van gemaakt. De collectie bevat in totaal wel 12 lakken en is de nieuwe voorjaarscollectie van 2015.

Welke set zou jij het liefst kopen?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****