China Glaze The Giver - History of the World


Het liefst had ik de hele collectie besteld. De glitterlakjes van de collecte The Giver spreken mij minder aan maar de rest... zó mooi!
Ik moest een keuze maken uiteraard. Welke zou ik nemen? Een kleur die me gelijk als eerste aansprak en dat is History of the World. Prachtige kleur die ik kan omschrijven als een 'dusty' paars/blauw. En dat 'dusty' spreekt mij elke keer weer aan merk ik nu!




Is ie niet prachtig? Vind het een hele mooie kleur. Hij deed mij ergens ook wel denken aan Resurrection van Sally Hansen. Alleen is deze donkerder! De rest van de collectie is ook prachtig, wie weet bestel ik er nog eens eentje van.

Wat vind jij van History of the World?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****