Winter - Nail Art


Mijn MoYou plates... mijn trots inmiddels! Stempelen is zo ontzettend leuk maar niet als je image plates aan de kleine kant zijn en dus net niet passen.
Ik heb een aantal plates besteld bij MoYou zelf, allen de XL variant. Zo ben je toch zeker dat het op je nagel past, of ze nu lang of kort zijn. De plates zijn zo mooi! Bijna zonde om ze te gebruiken.

Wilde op "Earl Grey" van Trind met wit een soort winter design stempelen. Iets met sneeuwvlokjes heb ik niet helaas, maar wel iets wat er een beetje op leek. Mijn Laushine witte stempellak en andere benodigdheden in de aanslag en oefenen maar! Eerst de linkerhand om er wat in te komen (ben rechts dus dat is sowieso fijner) en toen de rechter.







Heb eerder stempellakken in mijn bezit gehad en die vond ik niet zo goed. Met als resultaat dat het ook gewoon niet mooi werd en je plezier vergalt. Maar deze Laushine stempellakken kan ik niks negatiefs over vermelden! Erg blij dat ik er een aantal heb en ga zeker nog meer kleurtjes aanschaffen in de toekomst!

Vind de nail art prachtig geworden. Heb veel naar mijn nagels gekeken om elke keer weer zo blij te worden van het resultaat. Zo winters en vooral ook goed gelukt! Het is ook een mooi patroon.

Laushine kun je kopen bij GetYourNailsDone voor maar €2,50!

Wat vind jij van mijn winterse nail art?





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****