Revlon - Tempt 180


Zoals verwacht kocht ik op Tenerife ook nagellak. Vind het altijd leuk om iets uit het buitenland mee te nemen. Zo ook deze van Revlon.
Tegenover ons verblijf was een klein supermarktje waar ook prachtige lak werd verkocht. Daar heb ik er twee van gehaald. Deze Revlon lak en nog twee anderen kocht ik op de markt. Kwam daar ook twee stands tegen die Konad verkochten. Allerlei image plates en stempellakjes! Heb daar eentje gekocht met sneeuwvlokjes er op. Laat ik zeker nog zien!

Ik heb de lak eerst goed bekeken. Is het een metallic lak en zou ie erg strepen? Het leek er niet op maar was niet zeker. Strepen doet ie wel, maar heel subtiel. Vind het zeker niet storend! Sterker nog, ik was verrast! Vind 'm erg mooi en zacht. Hij is grijs maar heeft ook zeker hint van blauw.
Twee laagjes had ie nodig en de droogtijd is gemiddeld tot snel.




Niet gedacht dat ik het zo'n beauty zou vinden. De shimmer die er in zit is mooi en subtiel. Ondanks hij grijs/ blauw is vind ik het toch wel een warm kleurtje. Ik heb nog zoiets in een andere kleur en daar ben ik nu ook wel erg benieuwd naar.

Wat vind jij van Tempt?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****