Purple French - Nail Art


Een nail art die ik zo vaak voorbij heb zien komen, maar behalve de klassieke french mani met een witte tip, had ik 'm nog nooit met een kleur gemaakt.
En al helemaal niet over een donkere lak heen! En toch maakt het nieuwsgierig. En ik wilde het proberen op Ciaté 's "Burlesque" (klik HIER voor swatches), maar dan wel met ook een paars lakje zodat het toch een geheel zou blijven naar mijn idee. En dus moest ik denken aan Luscious Lavender van Trind (klik HIER voor swatches).


Zonder tape of vinyls heb ik de lijn gemaakt, dus helemaal 'crisp' is ie niet! Maar vond het niet storend en het resultaat verrassend leuk!




Het heeft iets grappigs maar ook iets elegants, vind je niet? En het is zo enorm simpel. Als ik je een tip mag geven; hou je kwastje stil en beweeg langzaam je vinger om een rechte lijn te krijgen.

Het lakje van Trind is van de Time for Treats collectie (Limited Edition) en de adviesprijs is €10,12. Het lakje van Ciaté heb ik gekocht bij de BigBazar met een actie, 2 of 3 voor tien? Zoiets ;-)

Wat vind jij van mijn Purple French?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****