O.P.I. - All I Want For Christmas


Wat is het toch rot foto's maken zonder goed licht! De dagen zijn vaak zo grijs nu. Ik heb een lightbox nu en ben er blij mee.
Maar vind natuurlijk licht zoveel mooier! Als ik daar op moet wachten soms dan kan ik dagen niet foto's maken. Moet nog wat experimenteren, de foto's worden wel steeds wat beter. Misschien leg ik de lat wel te hoog voor nu. Het is in ieder geval een manier om m'n swatches en nail arts te laten zien.

Bij de Big Bazar scoorde ik deze lak met een hele toepasselijke naam: "All I want for Christmas" van O.P.I. en komt uit de Mariah Carey Holiday 2013 collectie. Hoewel mijn rode stash aardig begint te groeien, kon ik deze niet laten staan. Dit is wel een échte kerstlak vind je niet? Ok ok, kerst is geweest. Maar nog niet vergeten toch?




Met twee laagjes was deze beauty volledig dekkend. En wat lakte ie fijn! Brede kwast. Droogtijd vond ik vrij snel. Weer een nieuwe favoriet!

Wat vind jij van All I want for Christmas?






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****