Marie Lluy - Efecto Tejano 502


Wel eens van gehoord, Marie Lluy? Als je in Spanje bent geweest dan vast wel. Ik heb deze op Tenerife gekocht.
Het is een jeans effect nagellak, zonder naam alleen een nummer, 502. Het was niet een heel goedkoop lakje maar mijn oog viel gelijk op een lichtblauwe variant met dezelfde effect.


Heb 'm in gedachten gehouden en later in de vakantie 'm gekocht. Samen met nog een roze lak. De lichtblauwe laat ik nog zien; die heb ik aan mijn zus gegeven en mag ik binnenkort even swatchen :-)





Is ie niet mooi? Hij dekt volledig met twee laagjes en de droogtijd is snel. Een matte finish en de shimmer is heel goed zichtbaar. Dit was zeker de 4 euro die ik ervoor heb betaald waard! En zeker een jeans effect. Heb een mooie nail art hierop gemaakt, stay tuned.

Wat vind jij van dit jeans effect lakje?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****