Herome WIC - New York 94


Vandaag mag ik jullie een lakje van Herome laten zien genaamd New York. Wat een knalrode kleur, lekker opvallend!
Ik heb een aantal Herome lakjes thuis. Heb zowel de basecoat en de topcoat vorig jaar geprobeerd en was daar erg tevreden over. Vind het een leuk merk met leuke collecties!

Het is een beetje een lastige kleur te fotograferen. In werkelijkheid is ie meer dieprood, donkerder. Mijn camera heeft toch de neiging om meer de oranje tint weer te geven.

De glans is geweldig. Al bij de eerste laag wist ik dat ie heel goed zou dekken, met twee lagen zeker. Draag dus ook twee lagen op de foto's. Droogtijd viel mij ook erg mee; ik was ietwat gehaast die dag, maar ik kon vrij snel de tweede laag aanbrengen. Ik schat zo'n 5 minuutjes. New York lijkt mij wel een "stainer". Bij het schoonmaken van de nagelriemen was ie best lastig te verwijderen. Basecoat is een must dus!

Ik had de lak net een dag op toen ik kerstinkopen ging doen en kreeg gelijk mijn eerste compliment. Het is ook een opvallende kleur en de glans maakt het helemaal af.




Spat van mijn scherm af! Ik ben fan van New York en zal 'm zeker vaker dragen.
Je kunt dit lakje kopen op Drogistplein.nl voor €7,50. (ze verkopen ook Invogue en Benecos!)

Ik mag jullie namens Drogistplein.nl een kortingscode aanbieden! 25% korting op alle producten van Dr.van der Hoog met de code DRHOOG14. De code is geldig tot eind dit jaar.

Wat vind jij van New York?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****