GUESTPOST: Margriet


Proud to present... (trommelgeroffel!) Magriet Kuper! Ik denk dat de meeste bloggers haar wel kennen. Ze heeft zelf geen blog maar is ook zeker nagellak verslaafd. Fanatiek op social media en altijd in voor een praatje! Leuk dat ze een gastartikel wilde schrijven voor me.
"Ik ben Margriet (op Instagram ook onder de naam jufmargriet) en ben sinds een paar een 'nagellakverslaafde' zoals ik dat dan maar noem.
Tot een aantal jaar geleden beet ik nagels, tot bloedens aan toe en was daar zo zat van, dus ging ik nagellak op doen omdat ik het dan zonde vond om te bijten. Dat lukte en mijn nagels werden steeds langer en op den duur door goede verzorging ook steviger en vanaf toen was geen nagellak voor mij meer veilig. Helaas heb ik niet de tijd elke keer weer een mooie nail art te maken maar ik lak standaard 2 keer in de week mijn nagels met soms eens iets extra's zoals stempels/ striping tape o.i.d.

Ik werk fulltime in het basisonderwijs als juf van groep 3/4. Erg leuk maar ook wel intensief. Daarnaast lees ik een vast aantal blogs, hou van bordspellen en natuurlijk nagellak.

Via Twitter (magrietkuper) kwam ik vorig jaar in contact met Miriam en die vroeg mij laatst of ik een artikel voor haar blog wilde schrijven. Voel me natuurlijk vereerd en vind dat erg leuk om eens te mogen doen. Ik ben eens tussen al mijn lakjes gedoken om te kijken welke lak de moeite waard is om hier een plekje te krijgen. Dat is O.P.I. Everymonth is Oktoberfest geworden.



Voor de herfst en wintermaanden vind ik dit soort lakken erg mooi. De lak is dekkend in twee dunne laagjes. Dan vind ik hem op z'n mooist. Deze lak is in het ene licht paars en in het andere rood/bruin.
Ik blijf er dan ook naar kijken om de verschillende kleuren te ontdekken.



Deze lak heeft 4 dagen perfect op mijn nagels gezeten en dat had misschien wel langer kunnen zijn maar toen was het weer mijn vaste 'nagellak moment'. Over de droogtijd kan ik niet zoveel zeggen omdat ik er een sneldrogende topcoat overheen draag. Ik denk dat de foto's wel voor zich spreken!

Groetjes, Margriet


Bedankt Margriet, dat je dit wilde doen! 
Leuk geschreven en prachtige lak heb je uitgekozen, staat je erg mooi. Het is 
omdat je er geen tijd voor hebt maar denk dat je een goedlopende blog
zou kunnen hebben, fans heb je al :-) Misschien kunnen we dit nog eens een keertje doen!
xxxxxxx






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****