Girly Leopard - Nail Art


Werd weer tijd voor iets 'girly'! Iets wat ik normaal niet zo snel zou doen. Met roze en stipjes. Onlangs heb je wel zoiets voorbij zien komen in een gastblog, maar deze is weer net iets anders.
Dat is wel aardig gelukt geloof ik haha! Ik heb drie lakjes gebruikt voor deze mani, Alpine Snow van OPI, Imagine If... van Nicole by OPI en Peach Beach van Sally Hansen.




Wat een heerlijke vrolijke combi. Ik ben zelf iets meer van de creamy lakken, niet veel glitter en over het algemeen niet heel girly. Maar leuk om weer eens te doen!

PS: Ben weer terug van vakantie! Weekje Tenerife in December; fantastisch! Heerlijk weer gehad. Veel gezien, genoten en bruin geworden. Zal deze week wat foto's aan je laten zien :-)

Wat vind  jij van mijn nail art?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****