Ciaté Snow Globe and Power Dressing - Nails


Flakies, altijd leuk! Mijn allereerste flakies van Golden Rose heb ik ook nog, al zijn die zo dik dat ze niet meer te gebruiken zijn.
Ze blijven zo leuk vind ik! Er zit wel verschil in merkte ik. Die van Golden Rose zijn zacht en breken bijna bij aanraking. Ze vloeien over je nagel met de lak mee. Maar deze van Ciaté zijn aan de hard kant. En hebben zo hun eigen willetje.

Dat maakt meteen het netjes lakken ook een stuk lastiger. Er zitten grotere en kleinere stukken in Snow Globe. Hij leek me leuk op Power Dressing! (klik hier voor de swatches)




Grappig wel. Maar als ik mocht kiezen... geef mij dan de zachte flakies van Golden Rose maar. Dit lijkt wat een ongeorganiseerde 'bende', vind je niet? Leuk voor een accentnagel maar zeker niet voor alle nagels. Beide lakjes kocht ik bij de BigBazar tijdens een leuke actie.

Wat vind jij van Snow Globe?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****