Ciaté - Power Dressing PP054



Sinds de herfst zie je steeds meer swatches en nail arts met donkere kleuren lak en verf. En de kleur donkerblauw dus ook.
En ik was een beetje vergeten hoe mooi zo'n kleur op je nagels eigenlijk is. Vind het stoer maar ook classy. Erg blij dat ik deze tegen kwam bij de BigBazar, Power Dressing!

Was ietsje minder blij met de dekking. De lak is niet echt creamy, het is meer een jelly lak. En die hebben vaak meerdere laagjes nodig. Ik heb drie laagjes op gedaan en alsnog zag je mijn nagelrand. Echt dekkend zal ie denk ik pas worden met vier laagjes maar daar pas ik voor. Droogtijd was wel lekker snel, dat scheelde wel een hoop.




Je kunt goed zien dat het een jelly lakje is. Baal er een klein beetje van! Ik zal eerder voor een donkerblauw creamy lakje kiezen dan een jelly. Maar vooruit, de glans is wel weer erg mooi!

Wat vind jij van Power Dressing?

Een aantal foto's van mijn vakantie!!

Lekker bij het zwembad bruin worden :-)


Twee keer naar het strand geweest! Wat heerlijk zeg. Zo onwerkelijk als je je beseft dat het December is!


Tenerife (Adeje) by night <3


Hoewel bewolkt toch erg veel van de zon genoten. En kijk de kust, prachtig toch?


Samen met mijn vader naar vulkaan Teide geweest. Eerst busreis, toen met kabelbaan naar bovenste top. Echt onbeschrijfelijk, zo mooi! (en koud haha!)




Prachtige vakantie, hier kan ik zeker weer even op teren zeg! En kan je Tenerife zeker aanraden. Mooi eiland, (eiland van de Eternal Spring) en zeker ook in December.






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****