Christmas dotticure - Nail Art


Ik wilde weer eens iets simpels maken. Gewoon met een dottingtool en een aantal leuke herfstige kleurtjes.
Vond O.P.I.'s Get Into The Light wel een mooie basis daarvoor. Wilde niet persé een patroon maken van iets, maar meer willekeurig wat stipjes zetten. Ja ha, zo simpel :-)

Het resultaat vind ik top! Hoe leuk kan het zijn. En hoe makkelijk! En een leuk design voor kerst.



Grote en kleine stipjes, met twee kanten van één dottingtool. Goed laten drogen en topcoaten maar! Ineens dacht ik aan mijn matte topcoat van Barry M. Proberen? Jaaaa!


Ook erg leuk vind ik. Het heeft wat! Ben blij met deze simpele mani. Je kunt ook boven aan de nagel beginnen ipv alleen de tips te doen. Wat jij wil!

Wat vind jij van mijn Christmas dotticure?

FIJNE KERSTDAGEN MIJN LIEVE VOLGERS!!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****