Trind - Time For Treats LE - Prt. 1


Trind lanceert de "Time for Treats"collectie. Een gelimiteerde collectie van nagellak bestaande uit zes 'heerlijke' winterse en verzorgende kleuren.
Ik zag ze op de Trind Facebook pagina voorbij komen en was gelijk verkocht. Kwam goed uit, want ik mag ze hier laten zien! De collectie bevat een gevarieerd palet van 'zachte poeder pastels' tot 'diep bruin'. Deze collectie 'ticks all the boxes' als het aan mij ligt. De donkere kleuren, de pastels en de shimmers maken het voor mij een heel fijn geheel!


De 'losse glitters' zijn feestelijk, ze schitteren alleen op je nagel of kunnen worden aangebracht over de andere kleuren. Ik heb 'm over iedere kleur aangebracht om je een indruk te geven van de combinatie. Hij heeft de toepasselijke naam "Icing on the Cake".

Vandaag en morgen laat ik je de hele collectie zien, vandaag de eerste drie! De tinten zijn ideaal voor het najaar en de komende winter. Kijk je met me mee?


"Mocca Madness" - Tijdloze taupe met een zeer subtiele shimmer





Mocca Madness is een prachtige taupe kleur met, zoals Trind omschrijft, een zeer subtiele shimmer. Het is zeker subtiel en zacht maar toch ook vrij goed zichtbaar. Prachtig zacht kleurtje! Hij vloeit mooi uit tijdens het lakken en is geheel dekkend met twee laagjes.


"Choco Loco" - Mysterieus bruin




Wow! Very impressed! Een donkere lak met ook prachtige, verschillende kleuren shimmer. Geweldige dekking, bijna al met 1 laag, maar twee laagjes maakt het toch af. "Icing On the Cake" komt goed tot zijn recht op de donkere kleur.


"Luscious Lavender" - Chique parelmoer lavendel





Een zacht en lief lila kleurig lakje. Hij lakt ietwat streperig vanwege het parelmoer effect maar is niet storend. De dekking is ook weer fantastisch en met twee laagjes komt de lak goed tot zijn recht. Bij het verwijderen van de lak viel mij op dat de lak blauwe shimmer/ flakies bevat. Die vallen helaas wel weg; op je nagel zie je daar niets van. "Icing On The Cake" valt ook wat weg op deze lak, hij heeft de extra glitter en glans zeker niet nodig om te 'shinen'!


Morgen laat ik je nog twee lakjes van deze collectie zien met de glitter topcoat. Mijn oordeel over deze eerste drie lakjes? Goed, zeer positief! De formule vind ik ietwat dikkig, maar met twee laagjes op de nagel valt dat niet eens zo op. Het deed mij denken aan gel nagellak, dan wel die gel waarbij je geen lamp voor nodig hebt. Het zit als een huis! Vind de kwaliteit echt goed. Zeker vergelijkbaar met andere, duurdere merken! De lak vloeit mooi uit over de nagel en de droogtijd is gemiddeld tot snel.



De gelimiteerde Time for Treats collectie is vanaf Oktober al verkrijgbaar. Mis het niet! De verkoopprijs voor één flesje is €10,12. Ga naar Trind.com voor meer informatie en verkoopadressen.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****