Stamping Nail Arts - P2 & Laushine


Dat stempelen wil ik onder de knie krijgen! Ben dus lekker aan het oefenen en uitproberen. Tot nu gaat het best goed al zeg ik het zelf.
Op het 'berry' lakje van P2, Dresscode:Trendy ben ik bezig geweest met oefenen. Op de plate die je op de foto ziet staan twee images die ik erg leuk vind. Jammer is wel dat ze beide te klein zijn voor mijn nagels. En om mijn nagels te kortwieken dat weiger ik. Heb inmiddels xl images in huis maar dat had ik bij het maken van deze nail art nog niet.

Ik ben blij met mijn stempellakken van Laushine, prima lakken! Geen klachten op dat front! Wat ik ook leuk vind is dat ze matte opdrogen en dat is voor deze nail art perfect gezien het op een matte lak gedaan wordt. Here we go!




Duidelijk is dat de plates te klein zijn. Maar wauw, ondanks dat vind ik wel een heel leuk resultaat! Ik was enorm blij met het resultaat. Op de andere hand heb ik het andere patroon gestempeld. En zo een aantal dagen gedragen ook nog :-) Wat mij verbaasde was hoe lang de stempellak bleef zitten zonder topcoat. Echt dik drie dagen met afwassen, douchen etc. Na de drie dagen begon het wat te slijten op de wijsvingers vooral.


Ik ga verlangen naar die grotere image plates! Wat is het leuk om te doen ook en als ze dan ook nog op mijn nagel passen... wat wil je dan nog meer :-)  Blij met beide resultaten!

Deze Laushine lakken kun je kopen bij GetYourNailsDone.nl webshop voor maar €2,50!

Wat vind jij van mijn nail arts?





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****