P2 - Dresscode : trendy


Nadat ik de 'leather matte' effect "Novel Blue" van P2 had gedragen een aantal keren werd ik meer en meer nieuwsgierig naar deze!
Ook dit lakje kreeg ik van Wendy van MissPinkynails.nl! Ze heeft echt een goede smaak en weet gewoon wat ik mooi vind! Niet gedacht dat ik deze texture lakjes zo leuk zou vinden. Dank je wel Wendy!

Het is een vrij donkere 'berry' kleur, beetje wijnrood met roze erin. Zoals met Novel Blue, is dit ook een leather matte effect lak; het zou de indruk geven dat je leer op je nagels draagt. Daar kan ik wel in komen. Ook deze dekt prima met twee laagjes en lakt erg makkelijk. Droogtijd is ook snel!




Er lijken een soort korreltjes in de lak te zitten die het effect geven. Maar niet zo heftig van structuur als de sand lakjes. Hij is ook een stukje minder ruw. Ik vind het een prachtige kleur, echt een herfstkleurtje. Blij mee!

Wat vind jij van Dresscode: Trendy?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****