O.P.I. - Get Your Number


Bij de Big Bazar vond ik deze lak van O.P.I, Get Your Number. Wie kan die nou laten liggen? Look at it!
Al die glitter die tegen je zegt "neem me mee" en stiekem naar je knipoogt als je aan je budget denkt.
Ik bedoel... kijk dit:


Aan het flesje hangt een kaartje met 'instructies':

"Dries to a textured matte finish infused with reflective glints of light. 
Apply a bascoat and two coats of color. Do not use topcoat".

Hevig verliefd op dit lakje tot... Totdat ik swatches zag. Dat viel me wel een beetje tegen.
Maar ik moest zelf wel ondervinden hoe hij zou schitteren op mijn nagels. En ik ben zeker niet teleurgesteld! Ik had alleen wel drie laagjes nodig voordat ik 'm zo kon bewonderen als in het flesje.

Eerste foto is met 1 laag en de tweede met 2 lagen.



Twee laag is al iets beter. Al is ie met twee laagjes in werkelijkheid iets groener. Met drie lagen was ik helemaal blij! Wat een beauty! Uiteraard wilde ik wél een topcoat proberen, ook al adviseert OPI wat anders ;-) Enjoy!






Mijn verliefdheid weer zo hevig als eerst ;-) Ik vind 'm echt prachtig. En met topcoat ook! Bij de BigBazar scoorde ik deze lak; 3 voor 12 (?) euro. Topper!

Wat vind jij van Get Your Number?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****