Models Own - Swan


Naast Asscher Blue van Models Own nam ik ook Swan mee. Ik heb een zwak voor twee dingen; mooie shimmers in een creamy lak en/of speckles.
En deze mocht niet ontbreken natuurlijk! Had nog geen paarse speckle lak in mijn bezit. Ik keek er een kleine beetje tegenop gezien ik wist hoe de formule van Asscher Blue was die ik tegen vond vallen. Helaas was dit hier bij ook wel het geval. Hij was wel weer top verpakt, iets waarvan ik denk dat elk merk zoiets zou moeten doen ipv die lagen plakband.


Bij de eerste laag dacht ik dat ie nooit een keer zou dekken, zo sheer. Maar de tweede laag verraste me toch, hij was bijna helemaal dekkend! Gezien ik geen bulky  nagels wilde, wilde ik ook niet meer dan twee lagen op. Het kon er mee door ;-) En die speckles, yay!




Is ie niet leuk! Er zitten genoeg speckles in om ze niet te hoeven plaatsen op je nagel. Al die verschillende groottes speckles maakt het nog speelser. Ondanks de formule toch blij met dit lakje.

Wat vind jij van Swan?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****