Models Own - Asscher Blue


Ik zag ze voorbij komen op Instagram; een nieuwe collectie genaamd Diamond Luxe van Models Own. Prachtige kleuren met échte 'diamond dust' !
Echte diamond dust, dat klinkt wel enorm luxe en ook duur. Dit is wat Models Own zelf zegt over de collectie:


"Smoothly onto nails" vond ik niet echt heel waar ;-) Hij is ietwat stroperig en lakt daardoor streperig. Makkelijk lakken vond ik 'm niet. Maar de diamond dust zie je wel gelijk en dat ziet er prachtig uit! Dit lakje is helder blauw met blauwe dust. Hij dekte slecht met 1 laagje en dus heb ik er twee gedaan.

De verpakking van deze lak vind ik wat voor te zeggen: hoe vaak heb je niet dat er lagen plakband om je lakje heen zitten GRRR. Tegen de tijd dat je het eraf hebt zien je nagels er al niet meer uit. Ze moeten daarmee ophouden! Hier zit gewoon een soort 'seal' omheen en je kunt zo door middel van het stukje wat uitsteekt je lakje als het ware uitpakken. Top idee! #hint


Ik móest gewoon naar Brent Cross shoppingmall toen ik in Londen was. Die winkel in de vorm van een nagellak flesje is toch gewoon awesome?


En al die nagellak...wow. Fantastisch! Ik heb twee lakjes gekocht daar. Deze blauwe en nog een paarse speckle lak. Ook niet te vergeten; denk dat ik daar mijn allereerste échte frozen yoghurt heb gegeten en wat was dat goddelijk...

Maar goed, op naar de swatches, ik dwaal af :-)




Subtiel en toch net dat beetje extra geeft die diamond dust!  En hij is zo mooi helderblauw.
Formule mwah, kleur yay!

Wat vind jij van Asscher Blue?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****