London's Water - Nail Art


Ik vond bij de opruiming van een kast ineens een aantal velletjes water decals. Freehand heeft wel mijn absolute voorkeur, maar zulke lieve decals vind ik soms ook niet te weerstaan!
Als basis kleuren gebruikte ik London Calling van Catrice, Alpine Snow en een lakje zonder naam van de H&M; off white lakje met wat gouden shimmer.

De one stroke techniek heb ik nu zo'n drie keer mee geoefend maar het resultaat is niet echt fantastisch. En deze decals hebben wel een mooie one stroke print. Wel hetzelfde effect en ook nog mooier dan dat ik het zelf zou doen. Wat wil je nog meer ;-)




Vind het zelf een erg mooie combi. Jammer dat het lakje van de H&M niet goed zichtbaar is op de foto. Effect was ook niet heel opvallend hoor. Ik ben blij met mijn nail art!

En jij?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****