Kaleidoscope - My Garden Of Eden 06


Kaleidoscope lakjes zijn echt de trots van mijn ElCorazon collectie. Ze zijn bijzonder, bevatten prachtige blauwe shimmer en de kwaliteit is erg goed.
En dan deze kleur... Oh echt. Mijn hart gaat er sneller van kloppen. Dit zijn kleuren waar ik keihard voor val, of ik nu wil of niet!



Ik kan nog veel over dit lakje vertellen. Over hoe mooi hij is, hoe fijn hij lakt en wat voor fijn prijsje er aan hangt. Maar swatches zeggen toch veel meer :-) De eerste 2 foto's zijn zonder topcoat.










Ik heb een aantal stickers gekregen van ElCorazon. Die wilde ik ook graag laten zien! Op HypnoticPolish kun je ElCorazon lakken kopen, evenals de Kaleidoscope collectie. Ook vond ik daar hele gave stickers, zelfs holografische stickers! Ga dus zeker even kijken.

Ik heb heel vaak naar mijn nagels gekeken met dit prachtige lakje er op. Deze kleuren doen het écht voor mij! Is natuurlijk een kwestie van smaak :-)


Wat vind jij van My Garden of Eden?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****