Kaleidoscope- 07 Grass under the sunny sky


Ik heb weer een lak van Kaleidoscope (by El Corazon) voor je. Een grasgroene lak met blauwe shimmer, met een hele toepasselijke naam.
Zou deze hele collectie wel willen hebben. Ze lakken zo fijn; hoe je ook lakt, het lak wordt egaal over de nagel verdeeld. Goede kwaliteit, fijne kwastjes en er zit 15 ml in dit grote flesje.

Kan wel zeggen dat ik fan ben van El Corazon. Moet je nagaan dat ik swatches jaren geleden al voorbij zag komen en ik ze zo graag ook wilde hebben! Heb overal gekeken, Russische sites, EBay, maar zonder geluk. Totdat ik ze tegen kwam op Instagram, meedeed aan een winactie, won en ik nu zo heel af en toe een lakje voor ze swatch. En, het mooie is dat je ze nu in de webshop van Hypnotic Polish kan kopen :-)

Was aangenaam verrast door dit lakje; geen idee hoe deze kleur mij zou staan. Maar ik hou van groen en ook deze is toch erg mooi!


De eerste twee foto's zijn genomen zonder de topcoat erover. De lak heeft net als de andere Kaleidoscope lakken van deze "Dreams About Spring" collectie een semi matte finish. De laatste foto's zijn mét topcoat. Enjoy!







Ik weet dat groen een lastige kleur is, velen houden er niet van. Maar als je er wel van houdt dan is dit vast een lak naar je hart met de fantastische blauwe shimmer er door. Heerlijk lakje van El Corazon en dat voor maar €5,50 !

Je kut nu ook ElCorazon shoppen op hun eigen site! Ga naar www.elcorazon-shop.com.

Wat vind jij van dit Kaleidoscope lakje?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****