GUESTPOST: Roaring Nails


Dag iedereen! Ik ben heel erg blij om vandaag een guest post voor Miriam te mogen doen :) Toen ze het me vroeg, moest ik er zelfs niet over nadenken: natuurlijk wilde in guest posten op haar blog!

Ik volg Miriam nu al een tijdje en ze verbaast me echt elke keer opnieuw met haar nail art! Ze is een van de bloggers naar wie ik opkijk omdat ze zulke mooie dingen maakt - ik heb heel veel van haar designs op mijn mentale "die moet ik eens namaken!" lijst staan ;)

Maar nu, op naar mijn eigen design hier! Ik heb voor jullie een mermaid nail art gemaakt, maar iets minder typisch dan je normaal zou zien (of dat denk ik toch, oordeel zelf maar!) Geen visschubben en een hoop pareltjes, maar ik heb gewoon een zeemeermin zelf op m'n nagels geplakt! :D


Ik had tot voor kort helemaal geen nail charms, en daar moest dringend verandering in komen! Dus heb ik mezelf enkele leuke charms gekocht van She Sells Sea Shells - ken je die winkel al? Superleuke nail art spulletjes en heel erg snelle levering :) En onder die charms is deze zeemeermin dan ook natuurlijk!

Voor de rest van het design heb ik de volgende nagellakken gebruikt:
No 29M van Safari Nail Polish, Wicked van Claire's (ziet er helaas magischer uit in het flesje dan op je nagels, alhoewel het resultaat toch nog steeds leuk is hoor), Color 48 van Fogan Cosmetics en nog Glitterazzi van Catrice.


Ik ben op al m'n nagels begonnen met twee laagjes van de Safari lak - dat is zo'n mooie kleur! Daarna heb ik op mijn duim en ringvinger twee laagjes van Wicked gebruikt, en heb er een gouden schelpje op geplakt.

Op mijn middelvinger heb ik natuurlijk de zeemeermin geplakt, en op de twee andere nagels heb ik een dikke laag van de Fogan en Catrice glitters gebruikt! Die vind ik er echt heel leuk uitzien, een beetje als mysterieuze schitteringen onder water, niet?


Miriam, heel erg bedankt dat ik mocht guest posten op je blog! Ik vind guest posts maken altijd heel erg leuk :) En nu kon ik eens in het Nederlands schrijven! Op mijn eigen blog Roaring Nails schrijf ik alles in het Engels (ik ben het zelfs zo gewend dat ik deze guest post automatisch in het Engels was beginnen schrijven!), maar Nederlands is ook best wel leuk!

Ik hoop dat jullie mijn nail art leuk vinden! Dankjewel om te lezen :)

Robin, ontzettend bedankt voor je lieve complimenten! Wat een prachtige nail art heb je gemaakt voor deze guestpost, erg mooi. Hopelijk wil je in de toekomst nog eens terug komen op NailTalk. Dank je wel!

En vergeet niet haar blog te bekijken, Roaring Nails!




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****