Grey dots - Nail Art


Whispering Winds liet ik je onlangs zien; een grijs lakje van Attitude. Zeker een fijne basis voor een nail art!
En omdat ik zo ethousiast was over Rapid Tide van Sally Hansen, wilde ik die er ook bij gebruiken. Ik dacht aan Tristam van AEngland om mee te gaan stempelen. Hij leek me donker genoeg om qua kleur wat overeen te komen met de glitters van Rapid Tide.

In werkelijkheid vond ik het wat tegenvallen. Vind grijs en blauw wel een leuke combi maar het geheel deed me niet echt wat. Liet mijn hartje niet sneller kloppen.




Het lakje van Sally Hansen viel ook wat tegen. Zoveel glitter liet ie niet achter op mijn nagels en de substantie is vrij dik. En de droogtijd was helemaal drama... Gelukkig had ik wel de tijd voor het stempelen. Helaas pakte de stempel niet helemaal. Ach, al met al best een vrolijk geheel toch? Rapid Tide kocht ik bij de Action voor een klein prijsje. Geen geweldige lak maar ik vind 'm zo ontzettend leuk!

Wat vind jij van mijn nail art?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****