Glitter trail - Nail Art


Ik was niet zeker of ik deze nail art wel online wilde zetten. Het is niet een echt kunstwerkje naar mijn idee. Maar vind de kleuren wel heel leuk!
Dus toch maar doen, wat heb ik te verliezen? (een heuleboel volgers haha) Het was wel aardig wat werk om al die glittertjes op zijn plek te krijgen. Heb veel van de grotere glitters uit de lak gevist en die naast elkaar op elke nagel gelegd.

Het lila lakje is van OPI, van de Flamingo collectie en heet You're such a Budapest, wil je de swatches nog eens bekijken, klik dan hier. Ik ben niet zo van de glitterlak (dat weten jullie inmiddels vast wel!) maar er zijn van die glitterlakjes die toch erg mooi zijn. Zo ook deze van P2. Erg mooi!

Here we go...





Vind You're Such a Budapest echt zo leuk! Hou van zulke kleurtjes. En die donker blauwe glitter past daar heel goed bij. Hoop dat jullie 'm leuk vinden!


Wat vind jij van mijn Glitter trail nail art?





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****