Feel the Blues - Nail Art


Ik kreeg mijn waterdecals binnen via EBay. Blauwe bloemetjes en wilde een leuke mani daarmee maken met blauwe en witte kleuren.
Decals vind ik ideaal omdat ze dun zijn. Stickers zijn vaak dikker en laten daardoor ook eerder los. Deze decals kon eventueel nog bijknippen; mijn nagels zijn te bol voor wraps. En dan krijg je van die hobbels en bobbels, niet mooi!

Wat een vrolijk geheel is het geworden! Kijk je mee?





Zo'n bloem maken met verf leek me ook heel leuk, maar hoe makkelijk is dit? Topcoat er over en hij glanst ook nog eens heel mooi. Er zitten meerdere in een pakketje voor in principe alle nagels. Maar de meesten zijn toch iets te smal voor mijn nagels jammer genoeg. Maar wel leuk om zo'n accentnagel mee te maken!

De decals kocht ik op EBay voor omgerekend €1,60.

Wat vind jij van deze decals?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****