Essie - Sable Collar


Deze beauty heb ik ook kunnen scoren met 50% korting! En zoals je ziet; prachtige shimmer. Viel ik als een blok voor!
Sable Collar is een donkere plum kleur en bevat een warme, rode shimmer. Een perfect herfstkleurtje, een perfect Nail Talk lakje :-)

Hij dekt bijna wel met 1 laag als je netjes en gelijkmatig lakt. Twee laagjes vind ik persoonlijk net wat mooier zodat je niet met bepaald licht nog je nagelranden lichtjes er door heen ziet schijnen.




Echt mijn favoriet voor deze herfst zeg! De glans is ook echt fantastisch. Zo blij dat ik deze voor een leuk prijsje mee heb kunnen nemen. Droogtijd is gemiddeld en kwaliteit wat je gewend bent van Essie; vind ik redelijk tot goed! Beetje tipwear na twee daagjes maar that's it. Heb op deze pracht een nail art gemaakt. Stay tuned!

Wat vind jij van Sable Collar?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****