China Glaze - Liquid Crystal


Ik deed mee aan een winactie van Mariska op DoorMariska.nl. Je kon een groot pakket winnen met van alles er in, super leuk!
En tot mijn grote vreugde won ik 'm ook nog! Tijdens het contact over deze winactie en de bezorging van het pakket ontstond het idee voor de gastartikelen die je daar vind maandelijks. In deze doos zaten een aantal beauties qua nagellak en was echt onder de indruk van Liquid Crystal.


Beetje wazige foto! Maar al die glitter, wow... Erg mooi! Ik had een peel off basecoat besteld en daar heb ik op gewacht. Anders had ik me suf moeten poetsen of mijn vingers in remover moeten dopen met watjes en aluminiumfolie wat ontzettend uitdroogt. Nee dank je!

De peel off komt nog een review over. Moet toch iets meer experimenteren voor een goed oordeel.
Met twee laagjes dekt Liquid Crystal. Hij voelt uiteraard wat ruw aan op de nagel door de glitter, maar vind het er bij horen.

Hij lijkt blauw. Maar in bepaald licht is ie roze. En de glitters variëren van rood, zilver, groen, oranje, roze tot goud. Eye catching!





Echt de ultieme glitterbom. Ik heb niet veel glitterlakken in mijn bezit. Het eraf halen vind ik humeur verpestend! (uiteraard is peel off de oplossing!) Ontzettend blij dat ik deze heb gewonnen en nu in mijn collectie mag verwelkomen. Zeker weten dat ik deze weer ga dragen! Ook won ik Full Spectrum uit dezelfde collectie, so more to come! Dank je wel Mariska!

Wat vind jij van Liquid Crystal?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****