P.S. Nailpolish Primark


P.S of P.S. I love, welke van de twee. Op de nagellak flesjes staat alleen P.S. Gekocht bij de Primark en viel meteen voor dit heerlijke kleurtje.
Ik moet er bij zeggen dat hij in werkelijkheid iets groener is. Mijn camera heeft wel eens moeite met kleuren pakken jammer genoeg. Heb ze iets bewerkt om bij de echte kleur te komen. Ik heb geen idee wat de lak kostte, maar weet wel wat het een klein prijsje was. Het is een echte budget lak waar ik erg benieuwd naar was.


Hij had drie dunne lagen nodig. En dat was jammer want dat betekende drie keer een open flesje; de geur was bijna misselijkmakend! Nagellak heeft altijd een chemische geur, maar deze slaat toch alles geloof ik. Hij lakte niet fijn, beetje stroperig ook. Jammer, want de kleur is erg leuk!


Mooi kleurtje, van genoten maar dat flesje blijft dicht. Heb nog eentje, een taupe kleur. Niet gebruikt nog en weet ook niet of ik dat wel zie zitten ;-) Hopen dat dit een uitzondering was en de anderen gewoon fijn lakken!

Wat voor ervaring heb jij met de PS lakjes?





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****