Mani Swap


Een tweede mani swap moest er gewoon van komen, toch? Veel plezier gehad van de vorige keer. Als absolute fan van haar nail arts vind ik het weer een hele eer! En spannend ook, want we weten tot op het laatst eigenlijk niet welke nail art wij van elkaar hebben gekozen. Ik laat het woord weer aan Lin!
"Nadat de eerste manicure swap zo goed ontvangen was, was het allemaal maar logisch dat we een tweede zouden doen. Dat moest een beetje wachten omdat ik een maand lang nail art maakte. En daarna moet ik nog eens uit vele nail arts kiezen. De twee keer was het niet veel makkelijker.


Ik koos voor Miriam's Symbol Nail Art. Ik maakte eerst de gradiënt na. Gelukkig had ik de turkooise lak ook. Ik koos vergelijkbare kleuren uit. P2 All About Blue en OPI Pinking of you.






De gradiënt lukte niet helemaal zoals ik wilde. Ik kreeg de overgang van de lichtroze naar blauw niet zoals ik wilde. Keimoeilijk! Het zijn ook twee enorm verschillende kleuren. Ik vind de combi van roze, blauw en groen wel heel leuk.




Met de nieuwe witte lak van Catrice maakte ik de driehoekjes. On Top Of The Alps. Klein kwastje en veel geduld. Ik heb er geen topcoat overheen gedaan, want ik was veel te bang dat ik witte uitloopstrepen zou krijgen. Ik vind het resultaat wel heel leuk geworden. Heeft Miriam erg leuk bedacht!"



Dank je wel Lin! En wat is je creatie mooi geworden. Gewoon exact mijn design, knap 
en netjes gedaan! Ga naar www.linvant.nl voor mijn nail art! 




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****